Compară Wastebill cu Gestiunea Deșeurilor ținută pe tipizate
Exista o metodă mai simplă, mai sigură și mult mai eficientă de administrare a activităților de evidență și gestiune a deșeurilor, preferată de responsabilii de mediu și firmele din România. Wastebill îți oferă acum motive suficiente pentru a schimba modul în care păstrezi și calculezi evidența deșeurilor.
Cu Wastebill
Nu ai cum să greșești
Aplicația Wastebill are în spate un sistem complex de calcul și date, creat pentru a-ți ușura munca și pentru a te ghida pas cu pas în completarea gestiunii lunare. Astfel, vei putea introduce informațiile într-un mod corect, simplu și rapid, să te bucuri de mai mult timp pentru a genera venituri suplimentare sau pentru a te relaxa.
Muncește în locul tău, iar tu economisești timp și energie
Cu un input minim preliminar de date, aplicația Wastebill generează automat evidența lunară a gestiunii deșeurilor, precum și rapoartele anuale care trebuie depuse la autoritățile de mediu.
Datele tale sunt în siguranță
Ai un cont securizat pentru fiecare client/companie, într-o platformă sigură, la care ai acces nelimitat, de oriunde și oricând.
Nu trebuie să ai competențe tehnice sau experiență în domeniul mediului
Aplicația are în spate o echipă de experți în mediu și specialiști în programare, care și-au pus mintea la contribuție și au dezvoltat un sistem complex de date și calcul. Astfel, tu nu trebuie să ai nici experiență în domeniul mediului și nici competențe tehnice sau alte abilități speciale. Aplicația te ghidează în proces, printr-o interfață foarte ușor de utilizat.
Ești pregătit oricând de control, chiar și în vacanță
În eventualitatea unui control al autorităților, poți transmite clientului tău prin doar câteva clickuri evidența lunară și rapoartele anuale. Este suficient să ai un smartphone conectat la internet. Platforma îți generează instant rapoarte automate, conform cadrului legal.
Ai o singură unealtă pentru mai multe facilități
Îți oferă o valoare mult mai mare decât un simplu instrument de calcul. Ai o multitudine de funcționalități și beneficii, pe lângă gestiunea deșeurilor: evidența colectori, calendar de raportări, alerte și notificări, academie de mediu, marketplace de mediu, grup de facebook dedicat, etc.
Ai suport tehnic constant
Ai suport tehnic constant pentru aplicația WasteBill de la echipa noastră de specialiști în tehnologie.
Beneficiezi de suport de specialitate de la cel puțin un expert în domeniu
Dacă te împotmolești sau întâmpini situații speciale, un expert de mediu cu rezultate excepționale (zero AMENZI și 100% RATĂ DE SUCCES, în gestionarea corectă și eficientă a deșeurilor) îți poate oferi consultanță specializată.
Beneficiezi de actualizări la zi
Nu trebuie să îți mai faci griji din cauza modificărilor legislative. De câte ori prezintă modificări cadrul legal sau formatul evidențelor și raportărilor, aplicația WasteBill este actualizată, iar evidențele și raportările tale sunt preluate automat în noile formate.
Cu tipizate
Sunt șanse mari să greșești
Dacă nu cunoști foarte bine formulele de calcul, precum și modul de întocmire a evidenței lunare a gestiunii deșeurilor, apar erori în gestiunea deșeurilor și implicit în rapoartele anuale, iar amenzile sunt foarte mari. În plus, tipizatele nu pot fi modificate, iar dacă depistezi vreo eroare trebuie să reiei tot procesul de la capăt.
Consumi timp și energie
Trebuie să completezi manual, de fiecare dată, toate cele 4 tabele, să calculezi corect și să fii foarte atent(ă) să nu greșești. Iar dacă depistezi vreo eroare, ești nevoit să iei tot procesul de la capăt.
Datele tale pot fi expuse / pierdute
Atunci când îți păstrezi evidențele doar pe format hârtie, riști să pierzi documentele și să iei de la capăt toată munca – se pot uza, pot fi distruse sau pot fi rătăcite (o problemă majoră, căci perioada obligatorie de păstrare a evidenței gestiunii deșeurilor este de minim 3 ani).
Trebuie să ai abilitați tehnice și experiență în domeniul mediului
Pentru a putea întocmi gestiunile și rapoartele în format tip excel, trebuie să ai cunoștințe temeinice în domeniul mediului, dar și competențe excel – pentru a introduce corect formulele de calcul și celelalte informații necesare. Un singur calcul efectuat greșit îți poate compromite toată gestiunea și implicit raportările.
Nu ai acces de oriunde
De cele mai multe ori, pentru a avea acces la date trebuie să fii la birou, să cauți prin dulapuri și prin mormanele de dosare, iar în ziua de astăzi mobilitatea îți oferă un mare avantaj competitiv.
Nu îți oferă și alte facilități
… ba din contră. Pentru a completa (corect) evidența gestiunii, folosind tipizate, mai ai nevoie și de: pix, hârtie pentru a imprima tabele, calculator pentru a efectua calcule, cunoștințe temeinice în domeniul mediului, foarte mult timp și energie.
Nu ai suport tehnic
Dacă se întâmplă să ai nevoie de suport, trebuie să faci cercetare pe internet sau… apelezi la un prieten care se pricepe.
Nu beneficiezi de niciun suport de specialitate – ești pe cont propriu
Domeniul mediului este foarte complex și ai nevoie de cunoștinte temeinice în domeniu, altfel ești expus și riști amenzi mari din partea autorităților de mediu. Așa că va trebui să investești resurse prețioase pe cunoștințele și informațiile de care ai nevoie.
Trebuie s-o iei de la capăt de fiecare dată când apar modificări legislative
De fiecare dată când apar modificări ale cadrului legal, trebuie să actualizezi toate fișierele tale de tip excel sau chiar să o iei de la zero.